dinsdag 7 juli 2015

Afscheid Lisa van Gaal

afscheid van Lisa

V.l.n.r. Eddy Filon, Rene Leenders, Frans Francissen, Henk Giebels, Lisa van Gaal, Ad van Veldhoven en Deirdre Liesveld

In maart 2014 deed D66 voor het eerst sinds jaren weer mee met de gemeenteraadsverkiezingen in Gemert-Bakel. D66 kreeg bijna 1000 stemmen. Lijsttrekker Henk Giebels werd gekozen als raadslid. Voor onze nummer 2, Lisa van Gaal uit Bakel kwamen we 11 stemmen tekort voor een gemeenteraadszetel. Lisa werd wel lid van de gemeentelijke Commissie Sociale Zaken enz.

Lisa doet ‘Sociale Studies’ in Eindhoven, en onlangs verhuisde zij naar die stad. Daarmee kwam een einde aan haar politieke loopbaan in Gemert-Bakel.

Op 6 juli werd afscheid genomen van onze sympathieke jonge Democraat uit Bakel. Daarbij waren het raadslid en alle commissieleden van D66 Gemert-Bakel aanwezig. Gemeenteraadslid Henk Giebels en afdelingsvoorzitter Ad van Veldhoven spraken haar toe. De afdeling gaf haar een mooie fles wijn.

We wensen Lisa alle geluk in haar persoonlijke en politieke leven, en vooral ook met haar studie en hopen dat op korte termijn een of meer mensen uit Bakel, Milheeze of De Rips haar plaats binnen D66 kunnen in nemen.