Gecombineerde kandidatenlijst Lokale Realisten & D66

Samen met de Lokale Realisten de verkiezingen in !

21 maart zijn er verkiezingen voor de Gemeenteraad. Normaal gesproken gaan partijen pas ná de verkiezingen bij elkaar zitten om afspraken te maken. Wij, Lokale Realisten en D66 doen het anders. Wij gaan de verkiezingen samen in. We vormen één fractie, we hebben samen het verkiezingsprogramma opgesteld en we voeren samen campagne.

Waarom samen?

De afgelopen jaren is gebleken dat we over belangrijke onderwerpen hetzelfde denken. We hebben dezelfde ideeën over de toekomst van het kasteel en de aanpak van de overlast van de intensieve veehouderij. We willen beide het woon- en leefklimaat verbeteren en Gemert-Bakel verduurzamen.
Er is nog een argument om nu samen op te trekken. Mensen stemmen graag op grotere partijen omdat die meer in de melk te brokkelen hebben. Gemert-Bakel heeft behoefte aan een sterke grote partij om op te boxen tegen die andere grote partij met zijn agrarische achterban.
Door onze krachten te bundelen hebben wij kennis, kunde en mensen in huis om niet alleen in woord maar ook in daad de stankoverlast aan te pakken en het woon- en leefklimaat gezonder te maken.

Ga stemmen!

21 maart mag u gaan stemmen. Wij zeggen, u moet gaan stemmen. Uw woon- en leefomgeving staan op het spel. Nog meer vee en nog grotere veehouderijen? Als het aan ons ligt niet. Het gaat echt om de gezondheid van u en uw kinderen en kleinkinderen. Laat u niet misleiden. Ga stemmen!

Ons gezamenlijke verkiezingsprogramma vindt u op deze site.

Hieronder de kandidaten, die lid zijn van D66 en staan op de gecombineerde kandidatenlijst Lokale Realisten & D66 voor de verkiezingen van de gemeenteraad 2018 – 2022. Zie voor de volledige kieslijst elders op deze site.

Henk Giebels

Kandidaat raadslid op nummer 2