Lokale Realisten & D66

Lokale Realisten & D66 is de officiƫle naam waarmee de politieke groepering Lokale Realisten en de afdeling Gemert-Bakel van D66 samen met een gecombineerde kandidatenlijst deelnemen aan de verkiezingen voor de gemeenteraad van Gemert-Bakel op woensdag 21 maart 2018.

Het Landelijk Bestuur van D66 heeft in de vergadering van 12 december j.l. de goedkeuring gegeven aan deze lijstcombinatie en de gekozen naam. De leden van de Lokale Realisten hebben in de gehouden ledenvergadering ingestemd met de combinatielijst en de naam.
Op woensdag 20 december j.l. is de naam boven de kandidatenlijst officieel ingediend bij de gemeente Gemert-Bakel. De heer Willy Rovers de secretaris van het centraal stembureau heeft de aanvraag in ontvangst genomen. Hiermee is de naam geregistreerd en wordt deze boven de kandidatenlijst op het stembiljet geplaatst. De kandidaten voor deze lijst dienen voor 5 februari 2018 worden ingediend.

Gepubliceerd op 23-12-2017 - Laatst gewijzigd op 22-11-2018